מותג השוקולד האהוב חוזר למדפים

עפר גדנקן No Comments on מותג השוקולד האהוב חוזר למדפים

מותג ספלנדיד חוזר במתכון חדש שפותח יחד עם חברת הקקאו העולמית בארי קליבו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מותג הפרימיום ספלנדיד חוזר למדפים במתכון חדש שפותח ע"י אנשי שטראוס ביחד עם בארי קליבו, חברת הקקאו מהגדולות והמובילות בעולם. השוקולד הינו במתכון מעט שונה, אך בפרופיל הטעם המוכר והאהוב של המותג הוותיק שאותו ישראלים אוהבים.

בשלב הראשון חוזרים למדף שני מוצרים מהסדרה: 70% מוצקי קקאו ו 85% מוצקי קקאו  שמקורם מחוף השנהב ומאקוודור.

 שירי בירמן, מנהלת השיווק של חטיבת הממתקים: "אנחנו שמחים להשיק מחדש את מותג הפרימיום – ספלנדיד. טכנולוגי המזון של שטראוס יחד עם אנשי חברת הקקאו בארי קליבו פעלו בחודשים האחרונים יחד כדי להגיע לפרופיל טעם הדומה ביותר לטעם המוכר.  היום אנו גאים להביא לקהל הצרכנים שלנו מוצר עם חומרי גלם איכותיים ובעל טעם עשיר ועמוק.

 כחלק מההיערכות שטראוס ועלית להחזרת כלל מוצרי השוקולד למדפים, השוקולד יהיה מיוצר בתקופה הקרובה במפעל בארי קליבו בגרמניה והיציקה במפעל קימס בבלגיה. בהמשך, יחזור הייצור למפעל השוקולד בנוף הגליל בישראל.

המוצר משווק כמהדורה מוגבלת  ויוצר  במתכון חדש במפעל מיקור חוץ ולכן אינו מתאים לצליאקים. המוצר מסומן בצורה ברורה בחזית האריזה ואין עליו את סימון הפרח המוכר . כמו כן ויש בו שינויים באלרגנים.

לפי נתוני סטורנקסט (2021), שווי השוק של קטגוריית טבלאות השוקולד מוערך בכ-550 מיליון ש"ח, כשסגמנט הפרמיום מהווה כ-115 מיליון שקל. ומותג  ספלנדיד הינו המותג המוביל את הסגמנט עם 40% נתח שוק .

  • משקל: 100 גרם
  • כשרות: פרווה בד"צ
  • חיי מדף: 18 חודשים


0 תגובות